Mantis 10 ECO800 CZ EDITION

Výkonná a přesto přenosná, elektrická koloběžka Kaabo Mantis 10 je ideální společník na průzkum města i na výlety do přírody. 800W motor zajistí dostatečný výkon a koloběžka zvládne až 25° stoupání. S dojezdem až 70 km není potřeba nabíjet každý den.

5/5

Vyztužený hliníkový rám zaručuje zvýšenou odolnost a nízkou váhu. Pouhých 24,3 kg je u takto robustní koloběžky téměř bezkonkurenční hodnota. Koloběžku složíte (nebo rozložíte) během 5 vteřin.

Přední a zadní pružinové odpružení Vám v kombinaci s nafukovacími pneu zpříjemní cestování. Přední i zadní kotoučové brzdy zaručují, že bezpečně zastavíte během okamžiku.




Ikony 1 Ikony 2

* Na koloběžce bylo při testování (na uzavřeném okruhu) dosaženo rychlosti 50 km/h.

** Dojezd se může lišit v závislosti na podmínkách (70 km je při zatížení 75 kg, na zpevněné cestě bez náklonu, při teplotě 15-25 °C, při konstantní rychlosti 25 km/h)

Upozornění: S ohledem na platnou legislativu nelze tento model provozovat na pozemních komunikacích. Další informace například zde.




800W motor

Motor s výkonem 800 W je umístěn v zadním kole. Rozjede Mantis 10 až na 50 km/h* a zvládne vyšplhat kopec se stoupáním do 25°.

  • 1× 800W
    výkon motoru
  • 1600W
    špičkový výkon
800 W motor



Baterie 48V 18,2 Ah

Užijte si dojezd až 70 km** díky vysokokapacitní Li-ion baterii 48V 18,2Ah.

  • Až 70 km**
    na jedno nabití
  • 874 Wh
    kapacita
Baterie 48V 18,2 Ah



Rám z hliníkové slitiny

Rám Mantisu 10 z hliníkové slitiny letecké třídy 6061/6082 je kovaný v jednom kuse. Hliník je lehčí a mnohem tužší než ocel.

Rám z hliníkové slitiny



Kotoučové brzdy

Kotoučové brzdy na obou kolech v kombinaci s elektronickou motorovou brzdou zajišťují více než dostatečný brzdný účinek.

  • 140 mm
    brzdové kotouče
  • E-ABS
    systém
Pokročilé mopování



Odpružení koloběžky Mantis 10

Díky přednímu a zadnímu pružinovému zavěšení je jízda příjemná a bezpečná i na cestách se špatným povrchem.




Vejde se i do kufru

Koloběžku Mantis 10 složíte během 5 vteřin. Poté ji můžete odnést v ruce, nebo odvézt v kufru auta.

Vejde se i do kufru



Systém řízení baterie (Battery Management System, zkráceně BMS)

Pro zlepšení výkonu a pro prodloužení živostnosti baterií používá Kaabo inteligentní systém správy baterií. Tento systém monitoruje baterii a řídí její nabíjení a vybíjení.

Systém řízení baterie

Měření v reálném čase společně s přesný odhadem stavu každého článku baterie pomáhají maximalizovat účinnost využití baterie. Když například brzdíte, může tak baterie absorbovat co nejvíce energie, aniž by ji to poškodilo. Při akceleraci může poskytnout více energie k dosažení většího zrychlení bez poškození baterie. Současně může také zajistit, aby koloběžka neztratila energii v důsledku podpětí, nebo přepětí během jízdy.




Model s oceněními z celého světa







Ocenění




Recenze zákazníků

  • heureka-logo

    100%

    review-recommend
    • Kvalita za rozumnou cenu
    • Silná
    • celkem Rychlá
    • Pohodlná, lehká jízda
    • Dobrý brzdy a gumy
    • Nízká váha
    • Excelentní dojezd
    • je neskladna- nemá skládací řidítka, a celí to rozkládání-skládání rozhodně není otázka 5 vteřin
    • je nepraktická- přední světla a blatníky tam jsou v podstatě na parádu
    • záruka bez záruky, tedy odblokování omezovače rychlosti a další nastavení, člověka nutí porušit ne jen legislativu ale i záruku. Navíc se toto v manuálu nepíše, pouze v el. manuálu nebo po info, a tedy se nikde neuvádí jak nastavit a k čemu slouží (to jsem si musel vyhledat na jiný recenzi).
    • v části zadního kola jsou rezavý šrouby

    Takže po těch 25 dnů, jsem měl možnost projed všechny terény, a chtěl bych porovnat kaabo a svou ex mašinu bluetouch bt500 (byla za stejný prachy). Co se týče síly do kopce, logicky vyhrává kaabo, rychlost max 45km/h je stejná, dojezd jsem vytáhnul na 50km, což bluetouch zvládne cca 30km. Kvalita zejména zájmena brzd, odpružení, a celková odolnost, je kaabo lepší. Co se týče praktičnosti, skladnosti a krytí vůči vodě, je lepší bluetouch. Ale jel jsem i v mírném dešti a nic se nestalo, akorát je člověk celej zacakanej. (mám 96kg a bylo cca 15stupnu). Takže celkový dojem a doporučení: ano, na téhle mašine se cítím jako bych ne jel ale letěl, do určitý míry bezpečná, vyjede i krpali u kterých bych to vůbec nečekal, ale je dost nepraktická. Asi bych nedoporučoval někomu kdo ještě nejel ani na dětský koloběžce typu xiomi, ženám a někomu kdo má malej byt. A je třeba zvážit tu záruku-odblokování (to je potom jako když si člověk koupí nějaký nadupany repraky a buď riskne že nedostane přes hubu od souseda, či pokutu a nebo je hold pustit slabě.